Udbuddet gennemføres som begrænset udbud via et dynamisk indkøbssystem. For at have mulighed for at deltage i udbuddet, skal din virksomhed først søge om optagelse i indkøbssystemet. Først når din ansøgning er godkendt, og din virksomheden er optaget i systemet som leverandør, kan virksomheden deltage i udbuddet.
Du kan læse mere om det dynamiske indkøbssystem her, og om hvordan du opretter en ansøgning om optagelse i indkøbssystemet her.
Energistyrelsen forventer at gennemføre udbuddet af opgaven i løbet af november, og kun de virksomheder, som er optaget i indkøbssystemet, har mulighed for at deltage i udbuddet. I første omgang er det opgaver i forbindelse med teknisk revision i tilknytning til klagesager, der bliver udbudt. Energistyrelsen forventer at gennemføre to udbud. Et som dækker Sjælland og øer, og et som dækker Jylland, Fyn og øer. Opgaven vedrørende teknisk revision på kontrolsager forventes sendt i udbud i starten af 2024.
|